W dniach 1-2 października 2011 roku w malowniczej Starej Wsi koło Wielunia odbył się I Zjazd szkoleniowo-integracyjny dla dyrektorów oddziałów sieci PÓŁNOC Nieruchomości. Spotkanie było doskonałą okazją do zacieśnienia kontaktów towarzyskich, ale również do wymiany cennych doświadczeń związanych z prowadzeniem biur pod szyldem PÓŁNOC Nieruchomości.
Niezwykle owocne okazały się wielogodzinne dyskusje na temat obecnej sytuacji na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami połączone z poszukiwaniem rozwiązań problemów występujących w branży. Tematem, któremu poświęcono wyjątkowo dużo czasu, była optymalizacja kosztów marketingu. Zastanawiano się, w jaki sposób najskuteczniej trafić do klienta, jednocześnie utrzymując koszty reklamy na rozsądnym poziomie. Wszyscy uczestnicy dyskusji byli zgodni, że prasa drukowana jako medium reklamowe zdecydowanie traci na znaczeniu na rzecz Internetu. W reklamę w Internecie powinny inwestować przede wszystkim biura zlokalizowane w dużych miastach. Z kolei w mniejszych miejscowościach bardzo skuteczna okazuje się reklama outdoorowa w postaci billboardów, bannerów i tablic reklamowych.
Drugim tematem, który wywołał żywiołową dyskusję wśród uczestników zjazdu był sposób doboru i rekrutacji pracowników. Podkreślano, że na rynku pracy występuje niewystarczająca podaż osób posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie konieczne do zachowania wysokiego poziomu usług, z którego słyną placówki sieci PÓŁNOC Nieruchomości. Tym samym uznano, że niezwykle ważne jest zapewnienie wysokiej jakości szkoleń dla personelu zatrudnianego w biurach należących do sieci.
Spotkanie okazało się strzałem w dziesiątkę. Po dwóch bardzo intensywnych dniach, uczestnicy rozjechali się do swoich miast. Już teraz planowany jest kolejny zjazd szkoleniowo-integracyjny dla dyrektorów placówek wchodzących w skład sieci, jak również szkolenie i kongres dla wszystkich pracowników Północ Nieruchomości.