Kontakt

PÓŁNOC Nieruchomości Mieszkaniową Marką Roku 2011

7Ogłoszone zostały wyniki rankingu Mieszkaniowa Marka roku 2011. Laur dla najbardziej rozpoznawalnej agencji nieruchomości w Krakowie został odebrany przez PÓŁNOC Nieruchomości, która zdobyła 19,54% głosów wyraźnie dystansując swoich lokalnych konkurentów. O osiągniętym sukcesie rozmawiam z Maciejem Trelą, dyrektorem krakowskiego oddziału PÓŁNOC Nieruchomości.

Czy otrzymanie tytułu Mieszkaniowej Marki Roku przez PÓŁNOC Nieruchomości było dla Ciebie zaskoczeniem?
Maciej Trela: Na pewno zaskoczeniem może być przewaga nad lokalnymi konkurentami, z jaką zdobyliśmy ten zaszczytny tytuł. Uzyskaliśmy prawie 20% głosów, podczas gdy kolejne firmy w rankingu odpowiednio ok. 15% i 10%. Z drugiej strony, na naszą pozycję ciężko pracowaliśmy. Bardzo się cieszymy, że nasza praca przyniosła tak dobre rezultaty. Otrzymaną nagrodę traktujemy jak ukoronowanie 12 lat działalności firmy i jednocześnie potwierdzenie, że nasze działania zmierzają we właściwym kierunku.
 
Jak istotna jest rozpoznawalna marka w branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami?
 
M.T.: W naszej branży rozpoznawalna marka to olbrzymi kapitał. Myślę, że znacznie większy niż w wielu innych branżach. Kupno lub sprzedaż nieruchomości to transakcja, którą większość ludzi dokonuje raz, może kilka razy w życiu. W transakcję często angażowane są oszczędności będące efektem wielu lat pracy. Z tego względu bardzo ważna jest pewność, że firma, która zaangażowała się w obsługę transakcji jest godna zaufania. Znana marka świadczy o doświadczeniu, stabilizacji i bezpieczeństwie.
 
Jaka jest recepta na sukces w postaci tak mocno rozpoznawalnej marki?
M.T.: Receptą jest przede wszystkim wysoka jakość świadczonych usług. Żadne pieniądze wydane na reklamę nie wystarczą, jeśli klient wychodzący z biura nie będzie zadowolony. Z tego powodu kładziemy bardzo duży nacisk na szkolenie naszych specjalistów, agentów oraz pośredników zajmujących się obsługą klientów. Pilnujemy, aby w naszej pracy zachowywane były najwyższe standardy, oraz aby każdy klient mógł nas z czystym sumieniem polecić rodzinie i znajomym.
Czy tak mocna pozycja na rynku lokalnym wynika tylko z doświadczenia i jakości świadczonych usług?
M.T.: Oczywiście ważna jest również oferta biura. Naszym sposobem na wyróżnienie się od konkurencji jest zachowanie kompleksowości usług, ale również różnorodnych ofert nieruchomości. Nasi klienci mogą od nas uzyskać doradztwo kredytowe oraz mają możliwość wyboru spośród wszystkich rodzajów nieruchomości zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego. Co ważne, posiadamy bardzo bogatą bazę ofert w programie „kup bez prowizji”. Z kolei osobom zainteresowanym pilną sprzedażą swojej nieruchomości, poza typowym pośrednictwem, oferujemy usługę, polegającą na natychmiastowym zakupie nieruchomości przez nasz dział inwestycji. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu na oczekiwanie na potencjalnych nabywców.
Czy po otrzymaniu nagrody coś się zmieni w sposobie prowadzenia działań marketingowych PÓŁNOC Nieruchomości?
 
M.T.: Nie planujemy wielkich zmian. Wyniki konkursu pokazały, że nasze działania marketingowe są skuteczne. Oczywiście nie możemy spocząć na laurach, ponieważ bardzo liczymy na utrzymanie pierwszej pozycji w przyszłorocznej edycji rankingu.
Dziękuję za rozmowę.

Dołącz do zespołu Północy

Dołącz do nas i otwórz własne biuro nieruchomości Dowiedz się więcej