Kontakt

Szkolenie otwarte dla Doradców i Dyrektorów PÓŁNOC Nieruchomości

Już po raz trzeci mamy przyjemność zaprosić naszych Franczyzobiorców i ich pracowników na szkolenie z Krzysztofem Rzepkowskim, które odbędzie się 6 kwietnia 2017 roku od godziny 10:00 w Golden Floor Plaza al. Jerozolimskie 123A Warszawa.

Tym razem spotkamy się na szkoleniu zatytułowanym Ask & Sell, które  składać będzie się z dwóch części:

Część I. Pytania

Wielu sprzedawców i pośredników wierzy, że im więcej powie o swoich produktach, tym szanse na ich sprzedaż rosną. Odpowiadają więc na wszystkie zadane pytania i nawijają klientowi makaron na uszy, podkreślając zalety i ukrywając wady. W rezultacie udzielają darmowego consultingu, który nie prowadzi do sprzedaży: klient wypytuje o wszystko, po czym wypowiada święte słowa „To my się musimy zastanowić” i przepada jak kamień w wodę.

Jak to zmienić? Przejmując całkowitą kontrolę nad spotkaniem, a to można osiągnąć tylko w jeden sposób: dzięki sztuce zadawania pytań i umiejętnym odbijaniu pytań rozmówcy.

Zapraszam na szkolenie, podczas którego nauczymy się:

  • jak dzięki zadawaniu pytań zarządzać spotkaniem z klientem, by do końca sprawować kontrolę nad jego przebiegiem;
  • jak skutecznie i sprawnie przeprowadzić analizę potrzeb, by nie strzelać ślepakami i nie tracić czasu na pokazywanie dziesiątek mieszkań, które nie spełniają oczekiwań klienta;
  • jak i kiedy pogłębiać wypowiedzi klienta;
  • w jaki sposób przeprowadzić kwalifikację klienta, by już na pierwszym spotkaniu wyeliminować tzw. turystów mieszkaniowych.
Część II. Obiekcje

Nieodłącznym elementem procesu sprzedaży są obiekcje klientów. Niektóre z nich są faktycznymi wątpliwościami co do oferowanego produktu, inne – próbą negocjacji ceny, jeszcze inne - nieco kulawą formą wyrażenia myśli „Nie podoba mi się, nie kupuję”. Sprzedawcy często nie zadają sobie trudu, by dojść do prawdziwych intencji klienta i odkryć faktyczny charakter obiekcji, tylko szybko sięgają po szabelkę swoich argumentów i zaczynają nią wymachiwać, by przekonać klienta, że białe jednak jest czarne a czarne jest białe. Rezultat tego typu potyczki jest zazwyczaj jeden: nie dochodzi do transakcji, a strony mają przeświadczenie, że rozmówca zupełnie ich nie rozumie.

Podczas szkolenia dowiemy się jak wykorzystać umiejętność zadawania pytań, by:
  • rozpoznać intencje klienta;
  • odczytywać zgłaszane przez niego obiekcje;
  • uporać się z każdą obiekcją klienta, bez stresu i przeciągania liny;
  • zmienić jego nastawienie do mieszkania i zwiększyć szanse sprzedażowe.
 
Krzysztof Rzepkowski Senior Manager & Property Sales Trainer, Lloyd Properties

Menedżer, trener i szkoleniowiec z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży. Autor bloga na Facebooku „Buty Klienta”. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Wierząc w nieograniczony potencjał każdego, jest niestrudzonym łowcą wymówek i tropicielem fałszywych przekonań, które podcinają skrzydła w drodze do gwiazd. Od 6 lat związany z Lloyd Properties jako szkoleniowiec, doradca ds. nieruchomości, menedżer i trener sprzedaży.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zgłaszania uczestnictwa w szkoleniu. Pytania dotyczące szkolenia oraz zgłoszenia uczestników proszę kierować do: Andrzej Jakliński Dyrektor ds. rozwoju sieci i marketingu +48 519 334 546 ajaklinski@polnoc.pl [su_button url="http://www.polnoc.pl/franczyza/franczyza-polnoc-nieruchomosci/" target="blank" background="#001841" size="4" center="yes" radius="0"] Dołącz do nas i otwórz własne biuro nieruchomości[/su_button]

Dołącz do zespołu Północy

Dołącz do nas i otwórz własne biuro nieruchomości Dowiedz się więcej