Nowy logotyp Spółki zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas III Kongresu PÓŁNOC Nieruchomości S.A. który odbył się 18 grudnia 2010 w Krakowie. Znak graficzny w nowej szacie, zastąpi obecny i będzie wskazywać „nowy” kierunek rozwoju Spółki. Zmiany związane w wprowadzeniem nowego znaku graficznego i wizerunku powinny zakończyć się do końca pierwszego kwartału 2011 roku.
Nowy znak graficzny powstał z potrzeby unowocześnienia formy przekazu kierowanego przez Spółkę na rynek. Wprowadzenie prostej czcionki w połączeniu z ekspresyjną grafiką wyróżni logotyp POŁNOC Nieruchomości S.A. spośród innych logotypów funkcjonujących na rynku nieruchomości. Pozwoli także klientom postrzegać Spółkę jako organizację dużą, nowoczesną i nastawioną na sukces.
Projekt znaku graficznego oparty został na wieloetapowych konsultacjach przeprowadzonych zarówno wewnątrz Spółki jak i poza nią. Obecnie realizowana jest w mediach kampania informacyjna dotycząca wprowadzonej zmiany.
Zmiana znaku graficznego PÓŁNOC Nieruchomości S.A. jest kolejnym ważnym wydarzeniem na drodze rozwoju Spółki. Od momentu swojego giełdowego debiutu w Warszawie, Spółka stale powiększa swój udział w rynku konsekwentnie realizując strategię rozwoju. W bieżącym roku nastąpił dynamiczny rozwój sieci franchisingowej PÓŁNOC która obecnie liczy już 31 biur nieruchomości w całym kraju. Rozwojowi temu towarzyszyznaczna poprawa osiąganych wyników finansowych. Po trzech kwartałach 2010 roku Spółka osiągnęła zysk netto na poziomie 516 tys. zł przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 3.841 tys. zł, co oznacza znaczną poprawę wobec wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Spółka zakłada osiągnięcie zysku netto za cały 2010 rok na poziomie 520. tys. zł przy założeniu osiągnięcia przychodów ze sprzedaży na poziomie 5.120 tys. zł.